Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-13  |  Tid: 13:21:48

Happy Monday



Satte in 100 kr på mitt Karamba konto igår och fick 100 kr extra att spela för, och jag har vunnit så jag har lite över 300 på kontot nu. Så vinst blir det ju på Karamba typ hela tiden! Mina favoriter är ju de där slot maskinerna ;) Älskar enarmade banditer ;P
Så ja rekomenderar verkligen att bli medlem på Karamba, sätt in valfri summa och du får det dubbla att spela för!!



Wihoo! Fick även mina presentkort från Gratisbio idag :D Så nu har jag 150 kr att shoppa för på Gina Tricot, och det kan ju faktiskt behövas när det finns så mycket snyggt man vill ha där :P
Så får se om man kanske kan åka in någon dag i veckan till Marieberg och shoppa för dom. ^^ Vore nice det, kanske hitta nåt snyggt till lördagens utgång.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback