Svar på kommentar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-28  |  Tid: 13:55:45

Svar på kommentar




du borde skämmas  (failboten@ hotmail.com) om Babbel...:

Du utnyttjar god trogna killar, hört att du fick en grabb att bli bostadslös för sålde bilen och gav dig pengarna för han var kär dig. Stämmer det?


Svar: Men va faan..!! Lägg ner! Jag har inte utnyttjat någon! Det va hans val att sälja bilen för att hjälpa mig? Jag bad han aldrig göra det.
Och att jag fick han att bli bostadslös? BULLSHIT!! Va för fan han som valde att köpa en jävla bärbar dator istället för att betala hyran! Finns en och annan dispyt mellan han och hyresvärden. Så lägg för fan inte det på mig. Oj oj, patetiskt!
Om han va kär så skulle han inte varit otrogen, eller flörtat runt när han jobbade nere i Trollhättan eller va fan det va. Har allt hört om en hel del!
Jag lät han bo här, jag fixade mat, jag hjälpte honom till å med att tanka bilen när han fått soppa torsk. Jag köpte cigg till han, å fyllde på hans mobiltelefon! Så sätt för fan inte mig som boven i detta jävla drama! Jag lät han sova här någon natt eller så när han inte hade någonstans att sova.

Han hade fan inte varit bostadslös om han inte sabbat jobbet på KBD här i Karlskoga också som med alla andra jobb han haft. Har man fått en anställning så är man fan på jobbet alla dagar och inte endast 3-4 dagar i veckan av den månaden han jobbade där som han berättade för mig.

Så nu får du vem du är lägga ner. Sjukt att skylla på mig att han är bostadlös.. Oj oj, patetiskt!

Jag utnyttjar inte någon!
Å våga stå för vem du är också för i helvete!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback