Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-02-05  |  Tid: 21:30:48

Kalas i Karlstad



Idag så har det inte hänt så mycket mer än att jag följde med Joacim till Karlstad för att fira hans systerson som fyller 1 år :) Fick träffa hela släkten typ kändes det som.. ^^ Då har man det avklarat och överlevde. Trevliga människor. Det bjöds på smörgåstårta och vanlig tårta med grädde, choklad å blåbärssylt ? Gott vare iaf :D
Vilken söt liten kille, vart ju dyng skraj för Jocke när vi kom. Farlig morbror det där :P Men jaa han va en söt kille!
Han fick figurer som är med i filmen Bilar, Blixten och Bärgaren tror jag det är. Å det blev ju poppis. Så det va ju en bra present Jocke hittat :)

Har varit supertrött mest hela dagen tycker jag.. Usch.. !! Somnade en liten stund förut, men hoppas på att jag kan få somna tididgt ikväll.
Har en del att göra imorgon, ska handla ingör resan neråt på tisdag, tänkte köpa med mig lite frukt, dricka, kex elelr något, drickyoughurt. Får väl köpa något ätbart på typ tåget eller nåt. Märks. Men lite småsnacks sådär så man kan tugga på när man åker neråt. Kanske någon tidning också. Ska ju ha me dmig datorn också så kanske kan använda den också.
Jag ska packa väskan som ska med till Skåne, vette faan vad jag ska ha med mig dock :( Det finns ingen ledig tvättid heller så jag kan inte tvätta en tröja jag gärna hade velat ha med mig.. Triiiiiiist!! OCh så ska jag städa också, eftersom pappa ska va kattvakt å han vill att det ka vara städat när han kommer hit och ser efter katterna. Så ska plocka iordning imorgon med. Ska även fixa ett solkort så jag kan sola typ 10 minuter med.

Så det är en del att göra imorrn, sen så kommer underbaraste pojkvännen hit å sover hos mig så kör han mig till tåget som går från Degerfors på tisdagen. Så japp. Fullspäckad dag imorrn!!

Nu ska jag chilla vidare o hoppas på att jag somnar runt halv tolv-tolv eller något, kollar på Buffy under tiden :P

Puss Hej!



Längtar till våren o ommaren nu....


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-02-06      TID: 01:11:28     BLOGGADRESS:

Kan du inte göra videoinlägg där du berättar om dagen ist för att skriva.. :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback