Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-06  |  Tid: 12:17:26

Dagen innan Skåne..




Kanske kan försöka mig på å göra video inlägg om dagen. Det jag inte gillar med såna inlägg är att de ibland verkar så tillgjorda, det blir mycket ehm.. öhm.. mmm.. när man inte vet vad man ska säga :P Men jag kan nog kanske göra ett försök :)
Kanske kommer upp ett ikväll. Vi får se ^^

Nu ska jag snart ta tag i dagen. Druckit ett glas te, ja jag använder IKEAs Pokal glas för att dricka te ur. Perfekt storlek och blir inte så varma att hålla i ^^
Och kollat på ett avsnitt av Buffy. Så snart ska jag byta om å åka till Ica Maxi för att handla.

Hörs senare ^^ Med ett video inlägg kanske :D

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback