Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-12-04  |  Tid: 02:13:05

Ny vecka nya möjligheter?

Japp, då är det ny vecks då. Natten till tisdag blir detta inlägget.
Jag har verkligen bloggtorka. Därför det inte kommer några inlägg liksom. Och inte heller några video inlägg.
Lägenheten tänker jag inte visa i något inlägg för att den är tråkig och ful. Vi hoppas på att Jocke får bra besked i nästa år så vi kan börja titta på hus ordentligt.
Och flytta härifrån. Äckelrundan!!
Så nej, inga lägenhets bilder. Kan väl försöka med ett videoinlägg någon dag kanske.
Ska ändra min tillgänglighet på bemanningen så jag kan jobba torsdag/fredag denna vecka kanske, vill få ut lite extra pengar i januari.

Michael, jag kan va intresserad av ditt nano. Men det kan jag i så fall inte köpa förän efter jul. Mailar dig på den adressen jag fick ^^ eller så ber jag Patrik om nummer :)

Annars så har helgen varit bra :)
Fredag va det tjejkväll hos Angelique tillsammans med Emma o Jessica. Mucho nice! Nästa gång hoppas vi att Veronica kan va med. Perfekta gänget.

Lördag så blev det utgång med oslagbara duon! Dvs jag o Angelique. Förfest hos mig sen Statt som vi insåg att vi börjar bli för gamla för, nyblivna 18åringar överallt ju!!!

Söndag, chill chill chill!

Måndagen så blev det fika på stan med Angelique och det va som vanligt trevligt. Kikade runt i diverse affärer o bara hade det gött. Vinterkallt är det ute också.

Japp, va väl allt för tillfället. Får se om det kanske kommer ett video inlägg.

Avslutar med en panorama bild.
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-12-04      TID: 17:42:47     BLOGGADRESS:

upp med videoinlägg iaf.
kul med variation än o läsa text hela tiden :D
joo.. upp med bilder på lghten :D eller visa dina fem favoklänningar / outfits.
kör en ny sminkvideo med festsminkning? eller ta ett visst tema o kör ett videoinlägg :D:D

nu nu nu :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback