Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-08-23  |  Tid: 00:12:28

Svammel!

 
 
Hallu hallu!
 
Jobbade igår, fan va härligt det va att komma tillbaka till jobbet. Kände väl lite ångest innan jag åkte att jag hellre ville va hemma o va ledig. Men när jag väl va där o träffade de jag jobbade med så kändes det som att va tillbaka på ett sommarschema :)
Ledig idag o imorgon sen gör jag hela helgen. Wunderbar! Pengar o får göra nytta med kroppen. Hoppas på mer jobb nästa vecka om inte annat från bemanningen. Fast där verkar det finnas jobb eftersom jag fick eller har fått tre förfrågningar om fredag, men jobbar ju så fick ta bort tillgängligheten.
Men nästa vecka blire att stå tillgänglig.
 
Har varit skönt att va ledig idag ^^ Har varit till blodcentralen, jag och Jocke ska börja ge blod. Har varit emot det förut, men det är ju för en god sak och man kan bidra till att rädda liv. samt att man får en liten peng för det eller om man vill ha någon grej istället :)
Så jaa, Jocke skall dit imorgon på "möte" och jag på måndag :) Det blir nog bra detta. Kanske ska börja ge plasma också. Varför inte ta allt på samma gång liksom.
 
Varit till Angelique en stund nu på kvällskvisten också och kikat i PartyLite katalogerna, va väl inget direkt sådär VILL HA i dem. Men jag funderar ju på att börja med det igen.. ta upp min inaktivitet och köra igen. Det är ju lite extra varje månad om man säger så. Vet ju bara hur duktig jag va förut på att hålla i partyn o sälja produkter. Så det är en tanke med, och även kanske ta tag i det här med att bli sexparty konsult :P Kan ju va lite rligt det med liksom. Höhö.. ^^ Demostrera sexleksaker o alla dess tillbehör ;)
Tål att tänkas på. Alla extra pengar är välkomna.
Skall ta å ringa personalsamordnaren på jöbbe imorrn, o även bemanning i Degerfors.. Och så några ställen i Örebro med.. Hoppas på att få svar från ett ställe i Degerfors med som jag har hört mig för hos och som Jocke la in ett gott ord för mig också. Måste håva in alla jobb möjligheter som jag kan för att kunna få allt att gå runt.
 
Oj oj, nu blev det ett svammel inlägg här.. Men men.. såna kan behövas ibland ^^
Vi hörs av imorgon :)
 
Puss Hej!
 
 
Bjuder på en bild på mig o min underbaraste vän Angelique!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback