Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-08-28  |  Tid: 12:51:01

Magsjuka? Matförgiftning?

 
 
Igår blev det en effektiv dag :)
Jag va ju först till blodcentralen och lämnade blodprover för att se om jag blir godkänd blodgivare.
Sen åkte jag o handlade lite diverse som behövdes hit hem.
Och sen så städade jag akvariet, det stora.
Plockade o grejjade lite för övrigt med. Så jaa, effektivt!
Skulle ju gjort mat också, men kycklingfileerna såg riktigt snuskiga ut så de åkte i papperskorgen! Så käkade vi Sibylla igår istället. Mumma!
 
Dock så tog kvällen en oväntad vändning, både jag o Jocke blev dåliga i magen och har fått sprungit till å från på toaletten... :/ Magsjuka eller matförgiftning? Något tippar jag på.
Dock börjar jag känna mig bättre nu så det känns skönt. Men man är ändå lite smått matt i kroppen.. Urk!
 
Hoppas universitetet skall ringa mig om en plats på skolan, men verkar lönlöst tyvärr.. :( Ingen som hoppar av verkar det som tyvärr. Så jaa, får väl söka jobb o kanske söka nästa år. med stor betoning på KANSKE! Lär ju inte komma in då heller om jag inte kommer in nu. Så njaa.. kanske får lägga den drömmen på hyllan.
 
 
Men jaa, idag då?
Lugnt, skulle ju på KTC men min läraare tyckte jag skulle va hemma så kan jag komplettera allt på fredag istället. Skönt det! Försstående människor!
Annars så har det varit lugnt hittills.
Upptäckte malyngel i akvariet :D Så otroooligt söta måste jag säga!!
har lyckats fått några albinos med!!
 
 
Hihi så söööt!
 
Annars får vi väl se vad dagen bjuder på. Funderar om jag ska gå in till sängen och göra Jocke sällskap en stund.. Men vet inte riktigt.. :/ Är inte sova trött men vet inte vad jag ska göra annars.
Väntar på att stadsnätet skall komma igång, beställt en ny adapter till lilla datorn, beställt lite nytt smink också från Oriflame :)
 
Och har ev ett samarbete på gång med bloggen! Spännande!
Till det behöver jag ha min bästaste vän Angeliques hjälp och en fin och solig höst dag! Eftersom man int ekan skriva sommar nu direkt.. :P
 
Återkommer under dagen med nåt annat spännande!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback