Köpa/Vill ha  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-08-20  |  Tid: 17:05:37

Chill Måndag!

 
 
Måndag idag då.
Har varit ledig idag, skulle ju ha jobbat egentligen. Men kom ju på igår att det va annat inbokat för idag så fick ringa imorse och tala om det. Men imorgon blir det jobb :) Ska bli skönt att åka iväg å göra ett pass!! Pengar i september med andra ord :) Fint dä!
 
Har inte så mycket mer planerat idag än att bara chilla och ta det lugnt faktiskt. Älskling har tagit hit sin ps3a som han spelar på nu, brutalt spel han spelar :O ^^ men jag har fått tillbaka min dator. ;)
Känner mig alltså riktigt handikappad utan den när han kikar på Naruto. Men ja nu har jag fått tillbaka datorn :D Wihoo!
Fast jag ska beställa en ny laddsladd till den lilla datorn jag har.
 
Sitter och spanar på lite grejjer på nätet som jag är mer än sugen på :D
 
Har bland annat hittat ett par nya sneakers jag vill ha från have2have! Molly bling baby Sneakers! Grymt snygga. Klicka på bilden för att komma dit.Hoppas nästan på att det ska komma några såna här typ av sneakers som vinterskor!
 
 
 
Nu blire lite chill och snart värma lite mat. Kyckling o ris. Mums mums!
 
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback