Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-04-23  |  Tid: 12:29:57

Ingen produktiv helg :P




Ja d va ju söndag igår då.. Och det va inte direkt heller en händelserik dag. Vi skulle riva tapeter, men det va det ingen som orkade tyvärr så det ska jag nog roa mig med idag istället ^^
Blev mestt soffhäng, powernap o tv tittande igår. Vi gjorde lite mat, ris och nåt köttfärs ihop kok :P Det va väl ingen höjdare med det gick ner i magen iaf och vi slapp köpa massa skräp mat ;) Som vi ofta gör på helgerna.

Men nästa helg hoppaas vi på att det händer lite saker iaf :D Att Jockes mamma hjälper till att tapetsera, om hon orkar förstås. Men det hoppas jag att hon gör. Vore så skojj att få upp tapeterna i köket och få det fullbordat äntligen!

Idag så blir det nog inte mycket gjort, mest bara chill tror jag :) Ska kolla lite på geriatriken och hemsjukvården som ja hämtade i fredags :) Så man kommer igång med det och blir färdig. Geriatriken är jag snart klar med så det känns väldigt skönt. Bara några få uppgifter kvar nu. Och imorgon börjar jag praktiken :) Ska bli roligt. Långa pass dock, men men. Så är det i arbetslivet! ;P För vissa iaf.
Så jaa vi får se hur det går. Gör ju bara 2 dagar denna veckan så det blir en mjukstart verkligen.

Jag har upptäckt att jag har väldigt många utländska läsare, bland annat från Usa, Island å även Portugal. Fast även från Kuwait har jag sett nu med!

Så man kanske skulle börja köra en liten översättning i varje inlägg så de förstår vad man skriver om :)
Får fundera på det :) Kanske skriver ett inlägg senare på lite olika språk. Får använda google översättaren ^^





Så jävla gött att utväxten är färgad nu ^^

Ska även slänga upp ett videoinlägg senare med hade jag tänkt mig :) Så hörs senare!

Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback