Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-04-17  |  Tid: 14:43:44

Glaaaad cheeeey!



Japp, idag är jag en glad tjej.
Tänkte först inte gå upp på jätte länge idag efter att Jocke åkt hem.
Men gick upp och så ringde Tessa :) så vi pratade en stund och så blev det spontant bestämt att vi åkte ner på stan o tog en fika för jag skulle ju iaf åka å sätta in pengar så jag kan betala mina auktioner på tradera :) Spännande med paket i veckan o nästa vecka ^^
Och så när jag kommit till ÖoB så ringer de från Storfors, och frågar om jag vill ha 4 veckor i slutet av sommaren. O det är klart jag vill ha det!!
Vilken härlig dag detta blev ju!

Och det växer som fasiken ute bland mina planteringar. Bara hoppas chilifröna tar sig snart med..!!

Så jaa, jag är en riktigt glad cheey idag!

Ni glömmer väl inte att kika in på



Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback