Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-04-16  |  Tid: 19:34:46

Det växeeeeeer!!



Planterade ju mina frön i torsdags, och har gått av o an å bara väntat på att det ska växa.. Men det går ju inte så fort tänkte jag.
Å så kikade jag bara lite hasitgt idag bara för att jag stod vid köksbordet..
Och herrejäklar va d växer..!!



Gurkfröna har kommit upp riktigt rejält och basilikaplantorna börjar ta sig dom med ^^ Chilifröna och Vattenmelon fröna har inte kommit upp än vad ja såg.



Å detta är tomatplantor som tittar upp :D

Så jag är en glad tjej just för tillfället. Och snart kommer älsklingen hit. Underbart.
Har varit på stan o fikat med Angelique och Vånika också idag, va riktigt trevligt, mycket skratt och lite ny shopping av hårsnoddar, de försvinner ju JÄMT på nåe mystiskt vis :P
Så det va välbehövligt med en fika idag, bara koppla bort lite tankar osv. Gött det måste jag säga.

Ska nog ta tag i det här med sexparty grejen, de har ju försökt nå mig ett tag nu. Ville ju bli konsulent för dom, ett extra jobb liksom... Vore ju praktiskt.
Så jaa, får föröska ta kontakt med dom.

Nej, nu ska ja fortsätta greja lite.

Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback