Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-04-09  |  Tid: 23:17:46

Annandag påsk bio :)



Ewa om Saker som kommer att komma upp ^^:

Oj, så mkt som kmr hända här på bloggen. Ja skulle även vilja se dig i video lite mer, att du pratar om dagen eller bara tipsar om ngt. exp en kategori: dagens tips, där du tipsar om allt från smink, ngn sak som e billig just nu, lr ngt extra fynd lr så.. vad som :D

Tilde om Saker som kommer att komma upp ^^:

du kan även göra en kategori för ngt du vill ha.. antingen i skrift lr video. medn massa bilder.. exp jag vill ha lr att den heter inspiration..
då du kan lägga upp en bild på de du vill ha lr ngt du inspireras av.. :D hajar du?



Tack för era kommentarer och tips. Jag har en kategori som heter köpa/vill ha. Så det behöver jag inte skaffa någon än. Behöver bara lägga in fler inlägg i den av grejjer jag vill ha. ^^ Men det va ett bra tips. Och att lägga upp bild på sånt ja inspireras av kan jag också göra :)
Självklart Ewa kommer det komma upp mer inlägg om just bara vad som hänt/händer under dagen. Och att jag kan tipsa om saker. Självklart.



Det första jag kan tipsa er om är att se:
 


Så otroligt bra! Den v'gde verkligen upp för filmerna emellan när de inte är med som bara känns helt meningslösa för mig. Så denna va verkligen en come back. Fick en hel del skratt.
Såg den på bio ikväll med pojkvännen och två andra personer. Blev lite spontant bestämt.

Kom inte iväg till Ikea, men tänkte jag skulle ta en tur dit imorgon eller så. För mig själv, bara spendera tid med mig själv. För just nu är ja så sjukt trött på allt runt omkring.
Nu går ja bara å väntar p¨att ja ska bryta ihop eller nåt. Funderar på att skaffa mig en privat blogg igen där jag bara kan skriva av mig som ingen annan kan läsa. Men det återstår att se.
Men det är mitt första tips nu då, att se American Pie - The reunion. Ni kommer inte ångra er. det gjorde inte jag iaf.
Kommer gå på bio snart igen och se Titanic i 3D ^^ Det kan nog bli bra tror jag.

Annars så har dagen varit lugn. Somnade mellan typ 13,30-16.
Nu blir det nog snart sängen. Hoppas på att jag får provjobba under nästa vecka i Degerfors där jag sökt sommarjobb. Och så står det ju 3 store tentor på schemat.. uscha! Så en del plugg också kommer stå på schemat.

Nu säger jag Puss Hej till er alla :)


Kommentarer
Postat av: Ewa
DATUM: 2012-04-10      TID: 00:59:01     BLOGGADRESS:

Åh vännen då. bryt inte ihop! du fixar de.. o ska du skaffa privat blogg så får du skriva lösen här, har tyvärr ingen mail du kan skicka de till :/



ja då får ja ta o se den. tkr dock inte dom andra filmerna innan e så bra.. eftersom de bara handlar om sex sex o återigen sex. haha kanske bara för ja e lite gammalmodig o e ju ändå drygt 50:P



haha. ja men fler inlägg. o ja finnshär kram

Postat av: Jonas
DATUM: 2012-04-10      TID: 11:27:30     BLOGGADRESS:

upp med video.. har inte din kille en kamera lr så du kan låna? eller ngn tjejkompis? :D



vill see dej snart snyggo

Postat av: Anonym
DATUM: 2012-04-10      TID: 15:48:19     BLOGGADRESS:

aldrig funderat på att blogga på scandal?

ja menar du ser jäkligt bra ut o ja tror du skulle passa där :D

blondinerna/bimbosarna skulle behöva ngn som dig där :D haha.



skulle du kunna tänka dig att blogga där? om nej, vfr? :D



svara gärna :D pössar



ps grymblogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback