Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-09-13  |  Tid: 22:13:48

Trevlig kväll!!



Har haft en trevlig kväll hos min käraste vän Susanna.
Har ätit en toppen god pasta gratäng som Robert gjort. :) Så blev det kladdkaka till efterrätt. Inga fel det heller. Men jag måste verkligen t å skärpa till mig med det här jäkla slarvet med att inte äta glutenfri kost. Det förstör ju bara för mig själv!

Men jaa.. :) Kollat idol med. Och nu har jag anlänt till min lya. Ska försöka ta tag i mitt plugg imorgon tänkte jag. behöver komma igång med diabetes arbetet som vi skall göra. Har några punkter att skriva. Samt att läsa på om insulin givning och det. Ska ju på lektion på fredag. :)

Men det tar ja imöra. Måste ta och fixa in lite plåtningar med.. har ju flera på g, men inget datum spikat på någon. Så det får jag ta å fixa ^^
Men det är en dag imorrn med.

Puss Och God Natt!


Kommentarer
Postat av: Annsofie
DATUM: 2012-04-10      TID: 11:51:04     BLOGGADRESS:

älskar den här bilden..

kan du lägga upp en rad med bilder som din vän hade fotograferat o redigerat? :D

ta dom när dom e redigerade.. vill sj bli fotad o vill se hur bilderna blir :D



du kan väl lägga upp 6st som du är nöjda med lr så :D exp den här lr så :D pösssar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback