Dagens Sanning  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-09-21  |  Tid: 18:17:52

Choop Choop




Kanske vore dags med en ny design snart??
Eller iaf header.. Men en design hade ju inte heller varit fel..
Meeeeeeen, ja kan inte. Och jag ORKAR inte fiffla med sånt där..

Så det får väl va som det är helt enkelt.. ^^ Om ja inte hittar någon sjujäkla bra design som ja gillar.. Men jag skulle ju vilja ha en header med bilder på mig, lite såna bilder jag tagit när ja plåtat ^^ Och någon snygg text med mitt namn.. Men jaja.. D spöörs.. :P

Har käkat lite mat, orkade inte göra något avacerat, så det fick bli en färdig burk med Chili con carne som jag kryddade med lite egna kryddor när ja värmde den, och så kokade jag ris.. Är så dålig på att göra och äta mat när jag är själv.

Nu ska jag bara chilla hela kvällen, för jag fick in mitt arbete om diabetes och det endokrina organsystemet tidigare än vad jag trodde så nu tänker jag int eplugga mera idag ^^ Bara vara. Glo film å mysa i soffan med mina kissor.

Har hittat tvn som jag vill ha till sovrummet, och vill möblera i sovrummet.. Tror det kan bli bra så som jag tänkt mig, det blir dessutom mer plats i sovrummet ^^ Vore ju as nice.
Så vi får se ^^

 Samsung HD Ready plasma-TV med USB-ingång

  • 43-tums HD Ready plasma-TV
  • Digital-TV (MPEG2/4) för DVB-T/C
  • 600Hz Subfield Motion
  • USB-ingång för uppspelning av foto, musik och film

  • Kommentarer
    Postat av: "L"
    DATUM: 2011-09-22      TID: 23:36:37     BLOGGADRESS:

    JAg kan hjälpa dig om du vill, har photoshop nu och vet några vbättre koder till bloggen. så om du vill så hjälper jag dig :)


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback