Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-09-20  |  Tid: 15:41:57

Bokat å Klart!!




Kan väl knappast påstå att min pojkvän gör mig uttråkad.. Utan han förvånar mig nästan hela tiden ^^
Igår kväll så sa han till mig att jag skulle boka Judgment day kryssningen till oss. För det skulle va en perfekt en månads present. ^^
Å det kan jag hålla med om. för jag känner en taggande känsla direkt när man nämner kryssningen. Så jaa, jag ringde imorse klockan 8 å bokade in oss i en B hytt :D
Toppen underbart!! 24-26 nov tillsammans med min älskling på en båt full av partyglada människor och att få se/höra Cascada och Italobrothers live ska bli great!! (Kamera med i beredskap!)



Awsooooooome!!!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback