Dåliga dagar  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-10-26  |  Tid: 11:11:49

Vilken soppa....



Ja hujedamej vilken soppa det blev nu.. Vilken jäkla sits jag sätter mig i.
Hoppas det löser sig, hoppas man kan komma fram till nåt bra så ja.. vet inte riktigt vad jag ska säga..
Jag hoppas verkligen det löser sig på nåt vis.. :/

Fan att allt ska fucka up sig när det verkar gå bra.. Då sabbar jag för mig själv och det blir en jäkla röra.. :/
Det måste lösa sig... det måste göra det.. Jag får verkligen be om ursäkt för mitt agerande, och att jag gjort som jag gjort...
Suck..

Det är som det är just nu. Hoppas det löser sig.


Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔
DATUM: 2011-10-26      TID: 20:32:23     BLOGGADRESS: http://jummivonminji.webblogg.se/

SV: jaha bara undrar hehe :D


Postat av: Lulluh
DATUM: 2011-10-28      TID: 01:38:01     BLOGGADRESS: http://hottish.blogg.se/

Du uppdaterar dåligt :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback