Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-10-06  |  Tid: 01:02:51

Trevlig kväll :)





Har haft en riktigt trevlig dag och kväll idag :)
Spenderat hela dagen med Susanna, helt underbart va kul vi har ihop. Käkat en kebabsallad till lunch, och så åt vi pizza nu ikväll. Haha, fy va onyttiga vi är! Måste verkligen ta och komma igång med den här träningen. Så man är lite snyggare tills det är dags för 100% party kryssning!! Så har jag varit uppe hos pappa och fått lilla brummen tvättad. TACK pappa. Det va toppen snällt. För om jag skulle tvätta skulle det absolit inte bli ordentligt, då blir det bara lite hafs hafs.. :P

Sen nu under kvällen har vi haft besök här i form av Robert, Robin och Alexander ^^ Alltså, jag är hos Susanna. Blir kvar här inatt med.. känns skönt att kunna vara här hos henne, hon sover bättre på nätterna och har nära att väcka mig om det skulle vara något. Och jag henne om det skulle va nåt. Så det känns toppen. Ska väl sova hos Emilie med är det tänkt, jag flyttar runt här på rundan.

Men jaa, besök blev det, vi kikade på till Robins förtret, Grey´s Anatomy :D Premiär!! Och sen så blev det filmen Fjorton suger, igen. Vi såg den igår. Men jag valde ju tydligen. Haha. Så jaa, det va trevligt med lite umgänge ikväll :D Det gör vi om tycker jag.

Imorgon blir det skolan mellan klockan 12,30-16.. Föreläsning, är någon som kommer och föreläser för oss, så det blir nog mest sitta och lyssna :D Gött det iaf. Ska väl köpa med mig nåt å dricka o tugga på så man inte somnar när man sitter på stolen, vore kanske inte såå bra..

Nu blir det natten här på Skogsrundan, hos Susanna. ^^

Puss och God Natt!!


Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY
DATUM: 2011-10-06      TID: 11:31:24     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

naw, du är alltid välkommen till mig :) jag har så kul med dig gumman.



ME LOVE YOU <3


Postat av: mr x
DATUM: 2011-10-06      TID: 15:49:52     BLOGGADRESS:

Er du singel för är riktigt intreresad av dig mvh Mr x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback