Svar på kommentar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-10-11  |  Tid: 23:24:13

Svar på kommentar




Carro  om Marabou Loop!:



Bra att någon kan stå för det man säger,dumt att aldrig göra det från första början ?
Har du inget eget liv ? I så fall skaffa ett, för att leva på mitt pga att jag har det så jävla mycket bättre än dig på alla sätt, är ingen bra idé.
Jag skiter fullständigt i vad du säger om honom,i mina ögon är du bara en avundsjuk liten bitter fitta som inte har något att göra om dagarna.
Det här var allt som kommer sägas mellan oss,fortsätter du kommentera så tas dina kommentarer bort.Hoppas du hittar rätt i ditt liv snart för din egen skull!


Haha, klaart jag har ett eget liv ^^ Lever det väldigt bra om jag ska va ärlig. Jag lever inte på ditt liv, en blogg är helt jävla fritt att läsa och kommentera.. Så det betyder inte att man lever på någon. Så d där har du allt fått om bakfoten lilla gumman.
Och har du det bättre än mig? Ja jo tjena du.. Jag har iaf utbidlning och jobb och pluggar, vad har du mer än en idiot till pojkvän, några fyrbenta djur och ingen färdig utbildning? Stabiilt bruden, och sitter på ett jobb som telesäljare? Grattis! OJ OJ OJ. bättre än mig? Ha ha, inte för fem öre, och genom att skriva att du har det så jävla mycket bättre än mig bevisar ju verkligen att du INTE har det.
Jag har massa annat att göra på dagarna, och någon bitterfitta är ja icke, jag är en väldigt glad och trevlig person. Fråga vem som helst. ^^

Det är bara DU som inte vill inse att de två som kommenterat vill DITT eget bästa. Trist för din egna del.

Puss Hej! 






Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY
DATUM: 2011-10-11      TID: 23:40:52     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

men hallå vilken brud.



Älskar dig gumman <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback