Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-10-31  |  Tid: 17:17:09

Ny vecka.




Idag är det måndag, ny vecka och nya möjligheter... Eller inte!
Vi får väl se hur denna vecka blir. Det märks helt enkelt.

Som det ser ut nu så kommer jag göra kanske tre plåtningar innan den 24 nov när vi ska åka med båten. Och dessa plåtningar kommer kunna inbringa så jag kan få med min pengar på båten till mat och dryck samt att jag kommer kunna lösa lite av mina skulder, inte alls, men iaf kunna lägga pengar på det så min pappa slipper betala i november. Då kan jag nog lösa det själv med ekonomin!
Jag är jätte tacksam över att jag har en far som ställer upp så otroligt jävla mycket på mig trots att jag är en idiotisk kvinna som sätter mig i skit hela tiden. Men jag älskar honom för att han ställer upp på mig. Å kan jag få in pengar från dessa plåtningar så kan jag betala mina räkningar och det själv i november. Och det vore ju kanon?

Så nu kan du som springar med skit till min far föra detta vidare med!! Sen skiter jag i vem det är jag skäller på genom bloggen, jag skiter i om det är mina bröder, någon släktning eller någon arbetskamrat till min far eller vem fan det nu är. Jag bryr mig inte. Men du ska fan inte lägga dig med i något!!

Jag kommer sluta blogga om personliga saker.

Uppdaterar mer sen. För nu så ska jag följa med Susanna och Robert till Nora med Busan. Och vi ska ha min bil, som DOM ska tanka. Jag står inte för någon bensin. Jag lånar bara ut bilen!

Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback