Dagligt  |   Kommentarer (4)
Datum: 2011-10-05  |  Tid: 11:57:42

Ny design ^^




Ja igår så fick sig bloggen en ny design :D
Wiiie!
Susanna hjälpte mig med det. Hon gjorde en ny header åt mig :D Nu är det väl kanske inte så att jag är någon stor modell, men jag är iaf modell från Karlskoga :D Och det tycker jag ska framgå :D
Har väl en del att filura på med bloggen också, men det får jag ta när jag har mer tid. Kanske under dagen.. Det märks.
Så får vi se hur det blir.. Den ska iaf bli mer personlig, mer mig ^^

Idag så får vi se vad dagen bjuder på.. Inget jätte spännande äventyr tror jag iaf :P Men något kul kanske händer ^^ vem vet. Ska iaf åka upp till pappa efter fyra idag och få bilen tvättad, det behövs, för den är skiiiitig.. Och jag har ju en sån snäll pappa så han tvättar den åt mig, det är ju toppen bra.
Annars vet jag inte, kännes lite för sent att åka till Karlstad idag.. Va längesen man va i Karlstad..
Iaf inne i centrum, finns ju en del affärer å strosa omkring i där..

Måste ringa till BB också så jag vet när jag börjar och sådär på måndag.. Eller så får jag kanske åka dit och presnetera mig direkt :D Vore ju rätt smidigt det med, för då slipper jag ringa ett samtal, jag som inte gillar att ringa..

Jaja, nu har jag uppdaterat lite :D Och vad tycks om den nya headern?

Hörs senare ^^

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: "L"
DATUM: 2011-10-05      TID: 22:25:30     BLOGGADRESS:

Kan inte se din nya header, det är bara blått :o

Postat av: Jennie
DATUM: 2011-10-06      TID: 13:00:46     BLOGGADRESS:

Kan se din nya header, snygg den blev gumman! :)

Postat av: Jennie
DATUM: 2011-10-06      TID: 13:03:27     BLOGGADRESS:

Men den krånglar tydligen. Den visar nu både din gamla och din nya header på varandra.

För att det ska funka, får du nog ta bort den nya header, och den gamla med helt och sen lägga dit den igen..

Eftersom den verkar krångla för fler.. :/

Postat av: Life
DATUM: 2011-10-06      TID: 18:07:55     BLOGGADRESS: http://lifecomeswiththoughts.blogg.se/

Inte riktigt min grej. Men smaken är ju som baken



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback