Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-11-10  |  Tid: 22:55:45

Från det ena till det andra




Hej hopp, här va det väldigt dött..!!
Men jag har helt enkelt inte haft varken lust eller ork till att blogga, har inte haft nåt direkt att skriva om heller. Så jaa.. har bara inte gjort det.. Är väl dumt med meningslösa inlägg som inte har nåt värde för varken er eller mig?

Hade skola i tisdags, Hemsjukvårds kursen startade då. Ska försöka att inte faila i den som jag gjort med praktiken. Det är som det är och jag får se om jag orkar ta igen det..
Sen har vi ju geriatrik med.. Oj oj.. jaa.

Har ju varit på intervju på Proffice för ett jobb. Och idag va jag på infoträtt för jobbet, och så skulle man göra ett test efter det, det va lite klurigt faktiskt.. Men jag hoppas att jag klarar det!! Måste verkligen göra det.. för har jag gjort det så kommer jag få börja utbldning nästa vecka, och det skulle kännas så jäkla underbart. Måste då försöka boka om mina plåtningar, har ingen större lust till att göra det dock, men för ett jobb så får jag fan göra det.. Jag behöver visserligen ha pengarna jag får för plåtningarna, men kan jag göra dem liite senare så kan jag nog klara mig ändå. Första helgen i dec hade jag tänkt att avklara två av de,. Vore kanon i så fall.. Och så kan jag göra en på måndag som jag planerat in och ombokat nu.
Försöker helt klart prioritera detta jobb.. Så jag kan va med på en veckas utbildning och så kan jag ta ledigt två dagar veckan därefter och åka på kryssen.. :) För den vill jag ju absolut inte missa.

Och imorgon är det väl skola, en hel dag.. Har ingen vidare lust faktiskt, men måste väl göra det.. För än har jag inte fått jobbet liksom.. Men får jag jobbet så blir det nog min sista lektion jag gör imorgon.. Och hoppar av skolan.. Eller så kanske jag på nåt vis försöker iaf.. Det märks. Återstår att se. 

På lördag kommer det bli en soft dag iaf :D det känner jag helt klart på mig ^^ Och en riktigt jäkla trevlig kväll med :D Tihii! Eftersom det antagligen inte blir nåe fotografering med Louise så blev det lite ändrade planer istället. :) Me liiike!! Me liiike alot!!  

Nej, det va väl allt jag hade på hjärtat idag? Nu vet ni att jag lever och ni har fått något att läsa, lite salig blandning, hopp från det ena till det andra.. :P


Här är en låt som jag fastnade för direkt när jag började lyssna på den.




                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback