Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-11-05  |  Tid: 00:59:21

Todaaaay!




"L" om Key to my heart...:
Problems?



Nej då, inga problem här inte.. det va bara ett uttryck som föll mig in som jag tyckte stämde, lite ord som dök upp i skallen på mig bara :D Därför passad ejag på att skriva dom i bloggen.
Men här är inga problem inte.. Jag är singel och underbart glad om man säger så.. Eller jaa, det hade väl itne varit några fel med sällskap :)


Jaa, idag så har man softat, handlat, städat och så har man sällskap här just för tillfället.
Har haft besök av Susanna, och Robert o Robin, fast R o R är fortfarande här,Susanna mådde inge bra så hon gick hem. Krya på dig bruden.
Annars så har dagen varit lugnt, sitter här och dricker lite alkolhol. Och har det väldigt bra.. :D

Imorrn så blir det nog utgång.. Det kostar ju bara typ 50 kr i inträde på NS.. Då drar vi dit :) Jag och Angelique, sen får vi se om Susanna mår så pass bra att hon också följer med. Det märks helt enkelt.. Nu säger jag nog tack för mig för ikväll.

Over and out!
Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback