Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-04  |  Tid: 20:05:37

Mera jobb



Idag så har man varit i Vintrosa hela dagen, på deras förskola. En avdelning som heter Rävlyan, indelad i fyra avdelningar eller hur man nu ska säga. Jaja, va på grön idag :)
Men de lite större barnen som går över till förskoleklass till hösten. Så det va stora å ganska självgående barn.
Det va trevligt.
Så va med barnen när de besökte förskoleklassen och när de hade lite gymnastik.


Och så ringde de från Pelmatic o fråga om jag kunde jobba imorrn, först sa jag nej för jag tänkte ju på min engelska lektion som är en förberedelse inför Nationella proven nästa vecka.
Men så kände ja mig vemodig över att jag tackat nej, för det är ju ändå ca 700 kr betalt. Och jag behöver ju alla pengar jag kan få, alla timmar jag kan.
För nästa vecka så kan jag inte jobba mån-ons för då är det engelska som gäller. Eller ja, på måndag är det frissan och sen tandhyginisten som ska grejja lite i munnen på mig.
Jaja.. Så kan det va.
Så då försöker jag få alla tillfällen jag kan nu.
Så jag ringde upp Pelmatic igen och hörde om passet fanns kvar för då kunde jag ta det och strunta i engelskan. Och det va uppskattat ^^ Glad att jag kan hjälpa till :D
Så imorgon blir det Leklustans förskola i Örebro. Kl 9,30-17, så lite sovmorgon. TACK!
Det är alltid lika roligt att få deras reaktioner när de frågar om jag är från Örebro och jag säger Nej, Karlskoga.
- Åker du ända från Karlskoga???? :O :O :O :O
Försöker visa framfötterna så mycket jag bara kan nu för att kanske kunna få tillbaka min garanti anställning till hösten om jag inte kommer in på universitetet.

Nu blev det ett sånt där svammel inlägg igen.. Va väl inte meningen, men ibland så bara hoppar orden ur munnen på mig.. ^^
Har en myskisse bredvid mig, han tittar så snällt på mig INNAN han attackarar mitt hår.. Så snäll är han, förstår inte passionen i att försöka käka upp mitt hår... Störd katt..? JA.
Ja ja, neej nu ska ja inte tråka ut er.
Tog iaf en fin bild idag när vi va ute.



Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback