Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-22  |  Tid: 19:49:51

Söndag



Det blev en trevlig dag i Örebro.
Ibland är det faktiskt skönt att åka själv och inte ha någon annan med sig, även om det känns lite tomt i sätet bredvid bilen och när man knallar runt och inte har nån att prata med. Men idag va det skönt att knalla omkring själv. Jag fick göra det jag ville och behövde inte ta hänsyn till någon annan. Skönt :)
Första stoppet blev ju på Jysk och jag köpte min vita Maui Byrå :D 9 lådor. Tittade på den en gång till innan och ja jag gillar detn verkligen och speciellt i vitt.
Inte för att jag fått nån nojja på vita grejjer men det blir snyggast så till hallen :)
Kommer ha någon snygg canvas tavla ovanför också tror jag :D Vilka planer jag har för mitt nya hem.
Men det hemmet ska verkligen bli MITT HEM för en lång tid framöver.
Och jag ska dela det med mitt hjärta varje gång han kommer upp till mig. Jag längtar så efter honom.

Jag finner inte ord längre hur mycket jag tycker om honom. Han har verkligen träffat rakt i hjärtat på mig. Jag hoppas och tror att detta kommer bli super bra. Distansen på 45 mil kommer att stärka oss båda!

Åter till det jag bubblade om ^^ Jag köpte även ett större skoställ i metall, som ska stå i klädkammaren med skor på, för jag kan ju inte ha alla framme, men det blir snyggare om man radar upp alla o inte har dom liggandes. Och så köpte jag besticklådor på Ikea, två badrumsmattor och ett duschdraperi med. Åkte till lägenheten efter jag kom från Örebro. Plockade upp lite glas och tallrikar, vet inte riktigt hur jag vill ha det, men ställde upp det lite. Flyttade lite möbler i rummet också, vet inte riktigt hur jag ska ställa allt där heller.. Hmm hmm..
Återstår att se.

Imorgon blir det jobb mellan 8,30-15,45 och sen blir det vidare till lägenheten och grejja antar jag.
Fattar ju inte ett skvatt av eenelska uppgiften heller så får maila och fråga om den så får ja fixa det imorrn kväll.
Mycket som står på schemat.
Men tisdag är jag LEDIG. Då blire liite chill och mycket grejjande i lägenheten. Jag ska fixa bilder och lägga upp åt er :) Så det inte blir massa trista textinlägg bara.
Kan ju lägga upp bilderna på sängbygget som blev klart typ igår, bara lådorna som saknas.




Kan fixa en bild på hur sängen ser ut färdig imorrn :D

Har beställt lite nya påslakan och sådär som jag ska bädda rent med när det börjar närma sig inflytt.. :D Mysigt å bädda ner sig i nya lakan som är nytvättade.

Så!
Nu ska ja glo tv.
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback