Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-11  |  Tid: 19:26:36

Skola och packning.



Dåligt med inlägg här..
Men har inte haft tid, har varit i skolan igår och sen packat ner allt som är i köket. Blev ett par kartonger. Hade min snälla underbara pappa till hjälp.
Går alltid lättare när han är med, någon att prata med och sen packhjälp. Motivationen finns ju sällan när man är själv.
Sen igår blev det lite socialande hos en kompis på kvällen. Alltid trevligt att umgås med honom.

Och idag så har vi skrivit de sista delarna av det nationella i engelskan. Så nu känns det skönt att det är över.. bara hoppas det blir godkänt på det hela :) Då kommer jag ha mitt betyg sen så det är bra. bara hoppas på universitetet med.
Och så har pappa varit här idag med och hjälpt till så nu är snart vardagsrummet nerplockat också. Otroligt skönt!!

Så nu börjar det hända saker här. Äntligen. Bo i flyttkartonger är la inget fel ;) Fullt normalt tills man får börja flytta ordentligt, vilket är den 25e maj.

Imorgon och fram till den 26 maj så kommer jag få vara på en och samma förskola i Örebro. Jag är ÖVERLYCKLIG!
Och fick ett sommarjobbserbjudande till idag. Men kommer tacka nej då jag redan har fått mitt på Bergmästaren. Wonderful!

Jaja, nu blire att chilla och så ska jag läsa igenom litterarur papperen som jag fått i engelskan som skall redovisas på måndag ^^
Så Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback