Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-03  |  Tid: 15:13:59

Underbara barn!




Idag så styrde jag Corsan mot Örebro och Sörby ^^
En liten trevlig förskola där måste ja säga. Underbara barn, inte direkt några såna där som man va tvungen å hålla koll på å säga till hela tiden, utan de va snälla, trevliga och duktiga.
Två av dom hade jag gärna tagit med mig hem, en 6 åring med så välutvecklat sinne och förstånd att hon säkert kunnat förknippas med en 8-9 åring eller nåt.. Å så va hon rätt lång..
Å en mysunge som skulle va med mig hela tiden, hålla hand, sitta knä å mysa. Goa ungar!

Med tiden så blir det egna ungar. ^^ Men några år till får jag ge mig till tåls och vänta. Inga problem tror jag. Har hela livet på mig.
Ska ju fixa min utbildning först :)

Jaja, jobbade mellan 7,30-14, eller 13,30 för jag tog ingen rast. Så det va skönt att få sluta lite tidigare.
Imorrn så blir det jobb i Vintrosa, på Rävlyan där har man ju varit förut ett par gånger så det ska nog gå super bra :)
Ska va där mellan 7,30-16,30 så det blir en 8,5 timmes dag! ME LIIIKE!
För då blir det pengar och jag har då redan gjort 14 timmar denna veckan, och mer kan det bli eftersom jag kan jobba torsdag med och sen fredag om det finns nåt pass efter kl 12 då jag skriver första delen i NA proven på fredag.. Writing delen.

Men jaa, jobb är väl välkommet ^^

Nej, nu måste jag sysselsätta mig med nåt annat så jag inte riskerar att somna, kan ju va skönt att somna i tid ikväll när man ska jobba lång dag imorrn.. ^^

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback