Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-05-17  |  Tid: 08:35:36

Jordens dundervärk



Uppdaterar lite snabbt nu på morgonen..
Skulle ju gjort ett långpass idag på Byggklossen.
Pyttsan.. :/
Jordens dundervärk i skallen och panik å ångest så det bara skriker om det..
Migränsprayen har används så nu ska det väl ge sig.
Så man kan glida iväg till barnen imorgon! :D Goa underbara ungar! Längtar efter dom, trots att det är en krävande grupp.   
Jag vet att det kommer lösa sig, på något vis, hur vet jag inte riktigt än.. Men det fixar sig på nåt vis.. Hoppas jag.
Att komma ner på noll och ingenting kommer vara bra för mig. Hårdträning inför nya starten i nya lägenheten. Som kommer vara ca 500 kr dyrare än vad jag har nu. Men då slipper jag sälja och gå förlust nästa gång.
Och det är lättare att säga upp och flytta.
Nu ska ja nog inte flytta något mer hade ja tänktmig på ett tag, haha. Då får nog pappa spader skulle jag tro ;) Haha. Och jag med! Orkar inte gå igenom packning och uppackning en gång till.
Eller, jaa någongång igen kommer jag ju göra det, men inte än på ett bra tag.
Ska bo längre än 11 månader i den nya hade jag tänkt mig.

Nu är det snart juni, juni som innebär att jag får träffa mitt söto. Hur underbart det ska bli kan jag inte beskriva med ord justför tillfället. Men sköönt ska det bli. Att äntligen få träffa honom å ha honom hos mig ett par dagar, för som det ser ut nu så följer jag antagligen med ner till honom ett par dagar sen innan jag börjar gå bredvid/sommarjobba.
Ska bli så underbart. Läängtar!
Få somna bredvid honom, å vakna bredvid honom. Så längesen jag kände såhär.. Kan inte minnas när det kändes såhär sist..
Kär? En smula kanske.. ;)



Ska lägga mig o vila lite nu, så huvdvärken lägger sig.
Så man kan plokca lite med packning själv under dagen.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback