Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-02  |  Tid: 16:39:22

Onsdag 2/3-11



Ja, då va man hemma idag med, eller ja, jag är ju sjukskriven denna veckan så då bör man ju va hemma.
Tänkte ja skulle lyckas bli frisk nu så jag kan jobba.

Fick i alla fall ett bra avslut på kvällen igår innan man somnade.
Det va inga fel det inte.
Tihii ^^

Så det har varit soft hela dagen idag. Tänkte jag skulle försöka ta mig ut och posta mitt sjukintyg till Pelmatic.
De verkade iaf glada över att jag fått ett intyg. Ochjag är nöjd att jag kan visa upp det för dom också.
Ska skicka in tidrapport också så det blir gjort.
Så man får pengar.

Från å med nästa vecka ska jag va på benen igen har jag tänkt mig. Och då jobba järnet hela mars.
Så det ska bli skönt att få prestera på topp igen. Hoppas förkylningen ger med sig under vekcna nu bara.

Annars idag så blir det lugnt. Gjorde brunch förut. Pytt i panna. Med ägg, rödbetor och tomater. Mums, eller ja, det är typ av nödmat för min del. Är inte så förtjust i pytt. Ska det va pytt så ksa det va krögar pytt. Annars äter inte jag.



Ser ju iaf aptitligt ut på bild :D
Är ju tur det.

Sitter å kikar lite på grejjer till nya lyan, det blir ju flytt här snart. Hoppas vi på iaf.. Jag skulle ju få lägenheten som va nere i stan.
Men har inte hört något ifrån honom.
Min köpare ska få skriva kontrakt snart också.
Så vi vet att vi har någonstans att bo :)

Kanske slänger ihop ett inlägg om grejjer jag vill ha sen.. Till nya lyan.. Jag vill ju att det ska gå i stilrena färger iaf, se om jag kan få igenom det, typ vitt, grått, å såna mer bas färger.. Neutralt liksom. Men men, vi får se.
Ska nog be pappa ringa vice värden eftersom det är han som haft kontakt med honom. Så han kan få tag på killen som bor i lägenheten så vi får se vad det är som ska göras... Så man är lite förberedd och kan börja planera lite mer.

Ja ja, det löser sig nog :)
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback