Dåliga dagar  |   Kommentarer (4)
Datum: 2011-03-01  |  Tid: 12:26:55

Sjuk... :/




Hade ju sett fram emot att få va på Vintergatan idag i Garphyttan.
MEN!
Så blev det icke... Jäkla skit säger jag bara. Så fort jag känner mig bättre så blir jag bara sämre.
Men idag va jag till vårdcentralen och fick ett intyg på att jag är sjuk.
Så jag kan skicka det till Pelmatic.

Blev sjukskriven resten av veckan så jag kan vila upp mig å bli helt frisk.
Så nu jävlar ska ja väl få bli frisk?


Så dagen idag blir lugn. Inte många handtag gjorda. ska snart lägga mig på kudden i soffan å dra täcket över mig å bara vara.
Ska fixa lite att käka innan dock för jag är hungrig.

Sen måste jag faktiskt ut idag och posta intyget och köpa lite mjölk. För den är snart slut å behöver ju ha mjölk till mitt te.


Hoppas ja är bättre på fredag, för då blire film å käk hos H.
Det ska bli nice :)

Nu säger jag Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Säässyy
DATUM: 2011-03-01      TID: 14:37:03     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Åh du får krya på dig! Får du 12.000 innan skatt som lägsta månadslön?


Postat av: SSÄÄSSYY
DATUM: 2011-03-01      TID: 15:46:42     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

okej för ja prata med lönechefen idag och hon sa att den lägsta lönen ligger på 12.000 innan skatt men då blir det ju 7-8 tusen i månaden det är alltså det lägsta dom kan ge ut i månaden sa hon hehe.



Jodå den har varit helt okej, fortfarande ont i halsen men jobbar ändå sålänge jag inte har feber hehe


Postat av: SSÄÄSSYY
DATUM: 2011-03-01      TID: 16:11:32     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

okej, ja jag får min första lön i mars så jag väntar med spänning men jag har ju jobbat jättemkt och övertid hihi, så skönt att tjäna egna pengar :) hihi. krya på dig nu så kanske vi ses någon gång på ett dagis hihi skulle va kul :)


Postat av: SSÄÄSSYY
DATUM: 2011-03-01      TID: 16:21:22     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

hihi ja :) jag lägger till dig med :) kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback