Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-03-26  |  Tid: 21:28:52

Presenter.




Ja igår va det riktigt trevligt.
Blev hämtad av Emilie strax efter halv sju ^^
Åkte till sandviken och Ian skulle byta lite kläder.
Simon va också med givetvis.
behöver väl inte direkt dra vad som hände hos Nettan mer än att vi hade riktigt trevligt i alla fall.
Fick en del fina presenter också.



Av Angelique fick jag en parfym jag velat ha länge, Cheap and Chic - I love love.
Och ett jätte fint ljus, Special Friend.
En vinflaska av Carl. Av jani fick jag ett presentkort på Lindex för 200. Emma fick jag en chokladkaka och två tialotter av. ena va det vinst på ^^
Helt klart nöjd :D

Jag, Simon, Emilie, Ian, Emelie, Johan, Keckle och Veronica gick till Emelie och Johan och chillade lite efter vi varit till Max och köpt lite mat. Det va trevligt, å sen blev det hemfärd vid halv två.

Idag har det bara varit lugnt, somnade vid 16 å sov en timma.. Gött.
Va med Emilie, hennes mamma o Karro på loppis idag med. Hittade väl inget speciellt, men det va skönt att få komma ut en sväng iaf. :)
Nu nördar jag Eva och Adam serien, va ju sjukt längesen man såg de. Haha.
Barnasinnet är ju på topp iaf ;) ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback