Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2011-03-13  |  Tid: 13:04:10

Ny design



Ja, som ni kan se som brukar läsa min blogg så har designen fått en radikal förändring.
Till det bättre om jag får säga det själv.
Inte för att det va nåt fel på den andra, men nu förhoppningsvis börjar vi ju gå mot vår och då vill jag ha lite mer färg..
Men jag är väl inte helt nöjd med denna iaf.. Så kanske blir byte snart igen. Om ja inte kan ändra vissa saker på nåt bra sätt..
Viå får se om min kära vän veronica kan hjälpa mig med det.. :P

Satt å traggla igår med den andra designen, och så gjorde ja nåt, tog bort en del å sparade utan att ja hade kopierat det först så det blev knas och då orkade ja inte tjafsa med den designen mer.
Så tidig natt så blev det ändring. Men sen blev ja trött.. Ska grejja lite med en header.. Får se hur det blir.. Eller så får Veronica hjälpa mig med det med. Haha.

Reggade mig på lite olika sidor igår så nu får vi se om det kan hända lite saker här på bloggen. :)

Sitter just för tillfället och försöker knåpa ihop engelskan som ja ska redovisa imorrn.
Eller ja, ha muntligt framförande om man säger så.
Ska prata om ett ämne i 5 minuter och får inte ha en rak å löpande text att läsa ifrån, utan man ska använda sig av stödord och kanske en ensakta mening om det är svårt at tkomma ihåg den med ett stödord.

Å det är inte det lättaste om ja får säga det själv.. Att få ihop en text som man ska kunna dra ut på i 5 minuter? Ja, vi får väl se hur detta går.. usch å fyy!


Kommentarer
Postat av: LouiseMonica
DATUM: 2011-03-14      TID: 18:30:54     BLOGGADRESS: http://louisemonica.blogg.se/

sv: åh tack så jättemycket! Hoppas att du fortsätter att titta in! kramkram


Postat av: Josefine
DATUM: 2011-03-15      TID: 15:47:12     BLOGGADRESS: http://vildkattan.blogg.se/

Åwh kissebebis :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback