Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-24  |  Tid: 15:03:36

Vilken kväll!





Igår så blev det en tur till Ikea. Tillsammans med Susanna som inte kände sig helt på topp. Klart man prioriterar sina vänner då och umgås med dom så de mår bättre.
På ikea så köpte jag lite smått och gott faktiskt :)
Lägger upp bild på det sen tror ja, orkar inte fiffla med det just för tillfället.
Men det va iaf nödvändiga saker.. :D

Så åkte vi hemåt och hade bestämt oss för att göra tacos, s vi handlade lite till det, jag köpte kattsand också och gjorde rent lådorna. Dammsög gjorde jag också. Duktiga jag.
Sen så kom Susanna över och vi började med tacos :D Massa muums blev det. Och massa mätt blev jag också.

Sen så tyckte ju min kusin att jag skulle komma in till Dfs och dricka med dom.. Jahopp, sagt och gjort när Susanna gick hem till sig. Då åkte man in till dom och började dricka cider och ett par minttu shots.. Herrejävlar, va äckligt det är egentligen, ryser av bara tanken här faktiskt. Men så blev det en grogg med oboy å minttu. Det smakade ju faktiskt mycket bättre.. drack upp den rätt snabbt och det kändes kan ja lova.. Herrejäklar..
Sen blev det vidare till kusin Håkan!! :D

Fick väl ett par breakdowns under kvällen/natten.. Måste verkligen börja ta tag i de här sakerna snart. Annars så pallar ja inte mer. D funkar liksom icke att låta det bygga på hela tiden.. OCh så när alkoholen spelar sin roll i det hela så blir det för mycket.

Men jaa, kul hade jag. Riktigt skojj. Mina underbara kusiner. Finns inga som är bättre än dom!!

Nu blire fortsätta kolla Förhäxad och bara dega i soffan resten av dagen..!!
Lägger upp bild senare på det ja shoppade på ikea med.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback