Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-22  |  Tid: 17:09:59

Oturen fortsätter.....




Kan man säga jaa.. Visst, fick körkortet tillbaka idag. Va å hämtade det i Örebro förut med Susanna Så det känns skönt.

Men när ja skulle kolla min mail imorse med mobilen så hade den blivit blockerad för att någon angett fel lösenord för många gånger. Och det är INTE jag. Min telefon är förinställd på att logga in sig automatiskt. Så där ligger inte felet.
Och när ja kom hem så skulle jag ju försöka återställa lösenordet så fick ange nytt lösenord osv osv och trodde det skulle funka.... Men ICKE!!
Så nu har jag fått kontakta support för att meddela dom att jag försökt återställa lösenordet men att det inte funkar iaf och nu ska dom kontrollera de uppgifter jag angett för den mail adressen så det är jag som är rätt person för kontot.
Jag hoppas verkligen att jag angett tillräckligt mkt uppgifter, jag måste ju verkligen HA den där mailadressen fungerande, har ju alla modell mail på den, massa bilder på min skydrive. Även andra viktiga mail finns ju på den mailen..

Jävla idioter som försöker hacka sig in i andras privata saker som de inte har något alls med att göra.. Fy faan säger jag bara. Skaffa er ett liv och försök inte hacka er in i nån annans!
Jag hoppas seriöst att jag får den upplåst om man säger så. För jag får panik bara att inte komma in på den. Har ju som sagt allt viktigt på den mailen.....

ARG som ett bi är jag!! Frustrerad också för den delen!!! Jävla skiiiit!!
Ge fan imitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback