Shopping  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-07-24  |  Tid: 23:10:25

Ikea fynd ^^




Lovade ju faktiskt att ja skulle lägga uppbild pådet ja köpte på Ikea ^^
Så här kommer bilder.



Köpte två stycken lite större växter eftersom jag har två jätte fina stenkrukor. Citroner ligger på kanten bara för att katterna eventuellt skulle låta bli att tugga på bladen, har även sprayat bladen med citronsaft. Men det verkar inte funka så bra.
Någon annan som har nåt bra knep så katterna inte tuggar på bladen????

    

En matta till hallen köpte jag också. Ska nog köpa fler faktiskt.
Sen köpte jag två stycken ramar 50x70 till mina två förstorningar. Ska dock fixa ett svartpapper till bakgrund istället, blir nog bättre. Eller mörkt grå.

    

En ny dörrmatta fick det bli också, så inte golvet blir så smutsigt vid dörren, köpte svarta och vita glagar, 3 av varje, måste seriöst få upp alla mina kläder nu! Och sen till sist två stycken fleece plädar. Mysigt att ha i soffan :D Så jaa det va det som fick följa med hem från Ikea igår. Köpte även bestick till pappa, som han ska ha i husvagnen, han hde ju faktiskt kommit på att det blir ju dyrt i längden att köpa plastbestick ;) Smart man det där. Haha.



Här är den enda bilden från igår. :P

Nu blir det sängen för fröken Karlsson!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2011-07-27      TID: 21:47:49     BLOGGADRESS:

Tips till att katten ska sluta äta blommor.. Köp kattgräs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback