Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-04  |  Tid: 12:06:56

F*A*N





Där rök morgondagens plåtning... ;( Jäkla skit.
Fast funderar på att klämma in en annan istället.. Hade ju planerat att ha med mig liite pengar till Stockholm, hur det nu blir med det boendet, han ja ska sova hos har ju inte vart inne på msn på hela helgen typ.. Yeej liksom.
Och har fortffarande inte direkt hittat nåt billigt boende. Och det blir ju inte direkt billigt om ja måste bo på ett vandrarhem i 3 dagar typ..
Sen hittar ja ju inte för fem öre heller, hur kul känns det?

Får fundera lite på om ja ska försöka få in plåtningen imorrn, hade ju planerat plåtning så då spelar det väl ingen roll vem det blir med..


Svar på kommentar:
Vet nog inte riktigt vad ja ska svara faktiskt. Mer än att det måste varit hastigt som du såg mig då den dagen ja va på stan så parkerade ja vid torget för att köpa mat, och sen köra därifrån..
Och jag är en trevlig och mysig tjej, ingen som har upptäckt det ännu bara.. Och någonstans måste jag ju få visa lite av de bilder ja tagit inte bara låta de ligga på datorn.


Nu måste ja fundera lite på hur ja ska göra med allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback