Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-07-23  |  Tid: 01:11:50

Dunderbara kusiner!



Kära kusin, på den här sidan möckeln skäms vi inte för nåt!!! Välkommen när du vill gumman! =)
Daniel F:
‎Alexandra Karlsson Eriksson vi e ett stöd i DFS !! :D
Håkan BigBear F:
Det vet du Alex, Håkan och jag är med dig vet du! =)


Har jag inder världens underbaraste kusiner??
Joo det har jag!
Och även Åsa då!!
Sen får vi icke förglömma lillabror Tobbe heller. Det är verkligen en helt underbar kusin skara! Som jag ska beblanda mig mer med. :D
Dessa kommentarer blev tillägnade mig på FB och en bild på det med eftersom ja inte skäms för att lägga ut bilder på mitt modellande på fejjan nu med. Diskreta bilder får det ju givetvis bli. Men med stil och klass!

Detta gjorde verkligen min kväll :D
Och även att Åsa kom upp till pappa efter jobbet och bara chillade och pratade bort kvällen med oss. Helt underbart!

Vi får väl se vad dagen bjuder på imorrn. :)

Puss och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback