Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-01-20  |  Tid: 21:29:14

Zuumba!


Ja idag så va jag ju på Garphyttans fsk. Å guud va jag gilla den skolan o det avdelningen.
Där vill jag vara mera!!
Va där mellan 7,30-16,30. Så det va en rejäl dag.
Men jag träffade malin och det va ju super trevligt.
Så jaa, det va väl mest att hålal reda på barnen, och vara en snäll men bestämd dagisfröken, tror jag lyckades faktiskt. Hehe, fick lite beröm för att jag inte vek mig vid ett tillfälle. Mohaha!

Och nu har jag nyss varit iväg och dansat Zuuuumbaaaa! Det va ju superskojj, min kordinationsförmåga är ju lika med noll, men en del hängde ja allt med. Och det va riktigt jobbigt, tror jag använt varje muskel i kroppen nu. Och det lär kännas imorrn. Så det är tur att jag har en soft dag imorrn på Hasselbacken.
Har pass nästa Torsdag med klockan 20.
Skönt att komma igång litte med träning ;) Tänkte svänga förbi Sibylla när ja åkte hem förut, men det gjorde jag icke ;) Utan åkte hem hit istället.

Och nu ska jag hoppa in i duschen å duscha av mig allt.
Så hörs vi säkerligen imorrn :D

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback