Dagligt  |   Kommentarer (4)
Datum: 2011-01-14  |  Tid: 01:01:03

Pälsväst



Såhär ser min luddiga väst ut :D
Som jag hämtade ut idag. Wiiie!
Va ju den ja kikade på när vi va på Marieberg, som passade mig. Jag som aldrig trodde ja skulle klä i såna annars. Men jaa. Denna passade å är grymt snygg.
att jag inte har några mysbyxor på mig beror på.. ja jag vet inte faktiskt.
Men är grymt nöjd. Så nu jävlar ska denna användas :D
Den ska med upp till fotograferingen i Norberg iaf. Och sen ska jag ju ha med klänningen ja hade bild på igår.
Ska bli så roooooligt!
Hoppas på många bra bilder så man kan förstora å framkalla och sätta upp på väggen :D

Blev Donken dejt med Angelique för en stund sen. Alltid lika trevligt.
Och jag VEEET att man inte ska skämta om såna personer som är lite förståndshandikappade.. MEEEN det va ju så kul. Hon har inte sagt nåt på hela tiden vi va där, å sen helt plötsligt så frågar hon vad klockan är å börjar stamma å upprepa saker å ting.. Ja det va skojjigt.
En timma senare frågade hon vad klockan va igen.. Som att det va någon mekanism att fråga varje timme..

Ja ja, imorrn så blire att åka ut till malin å dricka litte cider med. Så det blir icke att sova hemma. Ska bli mysigt.
Ser fram emot.
Så får vi se vad resten av helgen bjuder på.
Sen på måndag så börjar skolan =/ Men det ska nog gå bra, så man får betyg i Engelska B och kan söka till Universitetet :)

Nu blire litte film sen sova!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Tessa
DATUM: 2011-01-26      TID: 23:18:23     BLOGGADRESS:

varför ska du ens fotografera dig?

och varför i hela helvete ska du sätta upp de på väggen?

Så Snygg är du inte... eller över hvt!

Postat av: Majja petersen
DATUM: 2011-01-29      TID: 13:12:25     BLOGGADRESS: http://majjapp.blogg.se/

sorry att ja skriver men måste bara säga att västen var faktiskt riktigt snygg//majja


Postat av: Majja petersen
DATUM: 2011-01-29      TID: 13:24:42     BLOGGADRESS: http://majjapp.blogg.se/



hej kräver inte att du ska godta min ursäkt och förstår om du inte vill..men ja har kommit till insikt att det var fel utav mej att skriva sådan otroligt dumma saker om dej och en massa..ville bara be om ursäkt för det..//majja


Postat av: zx9r
DATUM: 2011-05-12      TID: 01:14:20     BLOGGADRESS:

ojojoj fan va het du är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback