Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-01-16  |  Tid: 14:08:47

Dark Water




Kollar på Dark Water.
Än så länge verkar den okej.



"Efter att ha separerat från sin make flyttar Dahlia med sin dotter Cecilia till ett nedgånget hus på Roosevelt Island i New York. När hon har flyttat in upptäcker hon en fuktfläck i taket som kommer från våningen ovanför. Där bor det dock ingen. Cecis lärare berättar att Ceci har en låtsaskompis. När Dahlia pratar med sind dotter hävdar Ceci att Natasha inte alls är någon låtsaskompis utan finns på riktigt."

Så jaa, vi får se vad den har att bjuda på ^^
Ska hoppa in i duschen sen å tvätta håret så jag har det klart tills imorgon när skolan börjar.
Och så det hinner torka helt innan också.

Så får vi väl se om jag sover hemma eller inte inatt.. Återstår att se.
Återkommer om filmen va bra eller inte :D

Kikade på The Fog igår innan ja gick o la mig, eller ja, såg 50 min av filmen sen började den att hacka och låsa sig hela tiden. Så gav upp. Får se om jag kan hitta den på nätet å ladda ner så ja kan få se klart den. :P

Hade en riktigt trevlig Viking Dejt med Angelique, fick en del vintilerat och en hel del goda skratt. Som vanligt :D
Jaja, nu vet ni att ja lever iaf. Och att jag har varit super kass på att uppdatera.

Imorrn är det som sagt skola och jag har intro i 3 kurser av fyra.
I Degerfors är det Psykologi B som gäller.
Sen i karlskoga är det Engelska B och sen Hemsjukvård.
Så imorrn är introdag i skolan :)

Nu säger jag Puss Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback