Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-01-04  |  Tid: 21:43:55

Dagen för övrigt :)



Ja det känns som att nåt positivt inlägg kan behövas här faktiskt.
Lite negativitet de senaste inläggen. Men så blire när det ska hålla på att strula sig runt omkring..
Blääsh!

Jaa, satt ju uppe te typ 4 inatt, eller jag hade gått å lagt mig vid 22 å försökte somna, men d gick inte så vid 1 så gick ja upp å slog igång datorn å hittade frun online på msn ^^
Så bubblade lite med henne, och sen så va Angelique online med så blev att bubbla lite med henne med.
Sen gjorde ja ett försök att somna, och slockna väl efter 5. Onödigt vetande?
Jaa.. Men iaf!

Blev att åka till stan runt 13 för en fika med Angelique, kolla alla Thaliand kataloger, o visst blev vi lite klokare på det Thailändksa språket ;) Coola Dojjor å Rassel Rassel... ;) Haha goda skratt fick vi oss iaf.
Innan ja åkte så fick jag samtal om att jag va bland de 10 sista som va intressanta för fortsatt uttagning :D Det va en glad nyhet.
Å eventuellt blire autidtion i Borlänge på fredag. Beroooooooende på hur vädret ställer sig, annars skulle vi lösa det på bästa möjliga sätt. För jag är tydligen en klar favorit. Wiihoo!

Ja ja, vi får se hure blir ^^ Det återstår att se.

Annars har dagen i sig varit relativt lugn. Massa jävla snö som kommer. Det ogillas! VERKLIGEN!
Fick inte hämta nya bilen idag, för det fanns inga vinterhjul, eller ja, de dom hade beställt till bilen hade int ekommit med dagens leverans, utan de skulle komma imorrn. Så imorgon får ja min brumelibrum!! Åh jag är så taggad! Ska bli så underbart å köra en mindre bil igen.

Nu sitter jag och väntar på att The deep ska börja.
en ritkgit bra serie om jag får säga det själv. Är väl 4e delen nu :d Och jag tycker bara det blir bättre och bättre :D

Så jaa, imorrn blire att hämta bil, ringa Stefan (har faktiskt ett nummer till honom!), knalla på stan med Emilie.. Så får vi väl se om det händer nåt mer under dagen :)
Ska försöka träffa Louise denna veckan med. Underbara brud!

Nej nu säger jag Puss Hej!! :)

Bild från min "snygga" blonda period. Little Devil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback