Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-02-13  |  Tid: 13:06:45

Söndag.



Söndag idag.
Och det blir lugnt, eftersom jag fortfarande försöker bli av med den här jävla förkylningen. Som verkligen inte verkar vilja sleppa greppet om mig. Blaah!
Jag börjar ju 7 imorrn i Garphyttan. På samma avdelning jag va förra veckan. Ska ju va där tills onsdag.
vore ju kul om det blev förlängt, men det blir det nog inte eftersom den tjejen ja jobbar för kommer tillbaka från sin semester då. Så då får man återgå till att hoppa runt igen.. Suck!


Jag är total förälskad i låten ja la upp text på igår..
Den finns på Spotify: Emma Andersson - No one left to hold
Å Weightless är fin med henne också.


Just nu har ja så mycket som ja skulle behöva häva ur mig för att rensa luften lite. Men det tänker jag inte göra i bloggen. Det känns liiite för opersonligt att göra det. Vet att jag gjort det förut, men jaa, lite måste man hålla för sig själv, kan inte öppna sig för hela omvärlden..
Så jaa.. Även om jag är den personen som är vääldigt öppen med typ allt, men jaa, det kanske får bli ett slut på det, iaf i bloggen.

Nu ska jag fortsätta kika på The OC och bara chilla. Hoppas på att förkylningen släpper lite under dagen.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback