Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-02-22  |  Tid: 19:22:07

En månad - en dag...



Kom precis på att det är en månad minus en dag kvar tills jag fyller... Oh crap..
Jag som börjat ogilla att ja fyller år....
Förra året glömde ju till å med min far bort att jag fyllde..

Men men, snart är det dags igen, och det är på en månad, vilket kommer innebära jobb eventuellt.. eller så innebär det nog intro i en ny kurs. Japp.. Hemsjukvård.. Hmm, undra om man ska gå den??
Vi får se.. Men jag tror det iaf.

Men jag sitter å funderar på vad jag önskar mig..
Vad skulle ja vilja ha mest av allt?
Föruuuutom ett hus då..

Jaa, tokigt nog så skulle jag vilja ha:
en STRYKBRÄDA!

För fyy va skrynkliga kläderna blir efter man tvättat dom och inte riktigt orkat ta ur dom ur den där blåa ikea påsen utan de fått ligga kvar ett par dagar, eller nån vecka..
Å jag kan ju stryka, det har jag ju lärt mig redan när ja bodde hemma.
Så det är väl vad jag skulel vilja ha. Ett strykjärn har jag för det fick jag när ja fyllde 20, och jag fick till å med ett sånt där överdrag till strykbrädan med en "snygg" kille på och när man stryker på hans intima del så blottas den. Hahaha! strykbrädeblottare!!!!

Å så skulle ja vilja ha såna där burkar typ med Pasta, Ris, jaa, såna massa olika..
Har hittat en Te låda som jag ska införskaffa mig. Min faster hade en sån och jag blev sugen jag också på en sån. Så jaa.. :P Men jaa..

Nu blire att hoppa in i duschen så man har det gjort :)
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Lulluh
DATUM: 2011-02-24      TID: 20:33:35     BLOGGADRESS: http://hottish.blogg.se/

Saknar dina mysiga sms som jag brukade få av dig ja :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback