Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-12-21  |  Tid: 23:04:16

Jobbdagar :)




Jaa, vad ska man skriva idag då? Jag vet faktiskt inte, för att det känns lite tomt i skallen på ord :P
Önskar mig fortfarande samma sak iaf, så det har ju inte förändrats.
Jag har jobbat två dagar nu på en förskola här i Karlskoga, och det har varit jätte trevligt, härliga lärare och härliga barn. Vart jag är det säger jag inte, någon sån information får jag inte lämna ut. 
Ska va på samma förskola imorgon med, men då slutar jag iaf  istället för , det gör stor skillnad faktiskt att få komma hem lite tidigare.
Fast hemma vistelsen blir inte så långvarig imorgon, för efter jobbet när ja vart hemma och matat katterna och duschat å grejjat så ska jag iväg på en liten road trip :D Det ska bli trevligt tycker jag. Komma bort liite grann innan julafton :) Åker ju hem på fredag igen. Och då måste jag seriöst fixa de sista julklapparna. Vette faan vad jag ska köpa till Anders.. Hmm.. Eller pappa?
Jag vet verkligen inte vad ja ska köpa.. Så svårt!!

Så jaa det ska bli sköönt att komma bort lite. Även om det bara är för en kväll/natt och en halv dag kanske.

Men hoppas på mer jobb i mellandagarna och så hoppas jag på en bra jul, men uppdaterar ju givetvis om den. Blir nog utgång i Karlstad på juldagen med :D Wiiie, med sötaste Louise :D

Jaja, nu har ja svamlat klart ^^
Snart blir det sängen. Upp kl 7 imorrn igen, eller ja idag kom jag ju faktiskt upp kvart över sju, insåg ju att man faktiskt kan äta frukost på förskolan... Så slipper man grejja med det hemma. :)

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback