Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-08-04  |  Tid: 22:06:10

Bara massa jobb... ^^


Igår så jobbadejag samma pass, hem å vilade lite sen träffade jag en underbart toppen go brud, Jennie heter hon. Vi kollade sista delen av Harry Potter och jag tycker den va skit bra :D En toppen film! Sen efter det so åkte vi till donken och köpte glass ^^ Drog oss sedan ner till näset :D
Sen så blev det att köra henne till sin pojkvän och jag hämtade Angelique så drog vi till donken på en alltid lika trevlig dejt :D
Så det va en bra dag om man säger så. Produktiv ^^ Haha. Skjutsade lite folk till Lunedet med.

Idag så har man jobbat mellan 7-13,30 har gått ganska fort tycker jag.
Jag trivs verkligen på Bergmästaren. Ett helt underbart ställe, underbara arbetskamrater också :D

Imorrn så blir det först 7-13,30 och sen 16,21 ^^ Dubbla pass. Blir lite fina extra pengar det. Övertid :D
Får se om jag får jobba lördagen med.. 7-13 har jag skrivit upp mig som tillgänglig på. Hoppas lite på att jag får jobba på lördag.

Nu under kvällen så äre bara luuuugnt :D
Varit å köpt godis o kollar på film :D Om nån timme eller så då blir det sänglandet så man orkar med dubbelpass imorrn.
Ska även iväg och skriva kontrakt o so på bemanningen :D Ska stå som timvikarie inom barnomsorgen :D Suuuper kuul! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback