Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-08-22  |  Tid: 11:34:36

New week, new adventures ^^



Isabelle om 19 Aug 2011:

Men Alexandra då! Det här hade jag alldeles missat! Grattis grattis babe! Det är du värd!
Kram


Tack så mycket :D Jaa, det är jag verkligen värd efter allt strul med killar.. ^^
Han är allt jag vill och behöver ha. det bästa som hänt mig på länge nu. :)



Idag blire att åka iväg på en frukostfika med bästaste Angelique, skulle ju haft en bänkdejt men vädret är ju pisstråkigt för det ju. Kallt å rått... ^^

Ska ta å hämta mina kläder på JC med tror jag :D

Sen får vi se lite vad dagen bjuder på. Bejb kommer nog efter jobbet ikväll/inatt. Underbart.. få sova tillsammans med honom igen. Har liksom vant mig vid det eftersom han sovit här i tre nätter.. 

Nu blire att fixa iordning sig och dra ut på äventyyyyyr!!

Puss Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback