Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-08-07  |  Tid: 15:07:00

Logen ^^

 

Igår va en toppen dag om man säger så :) Kan inte beskriva den på något annat sätt..

Sov som en gris och vaknade typ halv tolv :D Det va välbehövligt om jag säger så, sen så blev det massa chill i soffan innan jag drog på mig lite vettiga kläder och åkte till systemet för att fixa broders del av sin preseent :) En captian morgan spiced gold whiskey. Haha, den gillar han ^^
Så blev det hem till huset och lämna det. Hade även köpt present till pappa. 2 stycken Harryboy och 4 triss.. Vinst på en av dem iaf ^^ 75 kr :D Yeej!

Så blev det att åka hem och duscha å grejja å fixa smink ^^ Kläder, blev min svarta skinnklänning med dragkedja rakt igenom. Den är nice den, men märkte att jag behöver nog gå ner nåt mer kilo för att den ska sitta så ja kan andas liite normalt iaf. Haha!! Men det blev lyckad och uppskattad :D

Så drog jag och pappa iväg till broder, han hade ju 25 års fest igår för att han fyllde ju jaa, 25 i fredags den 5 aug, och pappa fyllde ju också år då. Japp, min pappa och min bror fyller på samma dag :)
Drack lite cider, va inte så många tjejer där, det kom tre stycken när jag beslöt mig för att gå, eller dra vidare till logen i annat sällskap ^^ Dvs Daniel, Fredrik, Mackan och Jenny ^^ Riktigt bra sällskap. Hade super trevligt och det blev massa mysigt på logen även om det inte va så mycket folk, men det va ju Lasse Stefanz på fredagen, så jaa då kan man ju förstå det. Jannez va ju inte såå stora tror jag. Men lite folk blev det iaf. Roade mig med en Gravendal päron cider under kvällen. Sen fick jag hjälpa Daniel att käka upp sin hamburgare ^^
Sen så drog vi hem till Fredrik på lite efterfest, men alla va ju så trötta så sängen kallade nästan på oss. Bella kom förbi också, super duper trevligt :D Det är en grym brud det där :D Henne gillar jag skarpt!

Beslöt mig ändå för att knalla hemåt för att sova i min säng och mina kissemissar varit själva så länge. Men men, det komer fler gånger då man kan däcka hemma hos en vän ^^ Party blir det fler gånger och gärna med det sällskapet jag va i igår.

Idag blir det lugnt, för imorrn är det ju jobb, fast inte förän kl 15,30 ^^ Så då får man lite sovmorgon igen. Inga fel det inte :D
Så nu ska jag fortsätta chilla.. Det är Paris Hiltons bff på tv, men ska nog kolla på den där filmen va det nu heter med Kathrine Hieghl (stavning) och Gerard Butler.. Någonting med match tror ja den heter va? Haha.

Så ha d gött :D
Puss Hej!!

Å måste bara säga TACK till Bella som tycker mina bilder är jätte fina. Det värmer att veta att det finns fler i släkten som tycker dom är fina. För Bella är ju släkt eftersom hon är gift med min fina kusin Johan :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback