Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-11  |  Tid: 12:25:21

Vidriga människa!



Dra du så jävla långt åt helvete som det bara går! Jag vill aldrig mer prata med dig eller se dig! Å skulle jag träffa dig i vänners sällskap så tänker jag inte ens engagera mig i att prata med dig!
Jag bryr mig inte om det är ett barnsligt beteende, men du har verkligen sabbat alla chanser att få min respekt..
Är så jävla trött på dig nu!
Önskar dig INGET gott i livet. Hoppas det skiter sig rätt rejält för dig!

Förstår inte hur folk tänker. att vissa val verkligen får andra att bli totalt svikna och må dåligt.
Jag är så jävla arg och förbannad att det finns inte ord till det.


Idag ska jag iaf ta å baka lite muffins.
Mumsigt gott.
Chokladmuffins med dumle och hackad choklad
och
Naturella muffins med hallon
Massa gott!

Lite annat att tänka på just nu är bara bra.
Och så blire jobb imorrn. Det ska bli skönt.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback