Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-04-20  |  Tid: 20:12:55

Vårväder



Idag har det varit en riktigt fin dag också.
Blev en frukostfika/lunch på stan med Angelique :) Efter att jag ringt några samtal. Men det ser ut att lösa sig till det bästa som tur är. Hoppas iaf..
Fick bli en kycklingsallad, men tog en doggy bag till det jag inte orkade käka upp, kändes dumt att lämna när man kan ta med sig liksom.
Och så blev det en sväng på Lindex, hittade lite smått å gott för det som fanns kvar på mitt presentkort :) Nice nice!

Blev att åka till FrisörSmedjan också och boka en tid där, nästa vecka på tisdag händer det grejjer med håret.. :D Det ska bli rooligt!! Ser fram emot en förändring, och så är man snygg i håret lagomt till utgång på valborg ! Får hoppas det är mycket folk ute då.
Kommer lägga upp bild på resultatet med. Och kommer nog fortsätta gå där om jag blir nöjd med håret, men det hoppas jag. De skulle beställa hem en sån där intensiv burk med färg så.. ^^ detta kan nog bli kalas bra.

Och har även varit uppe hos Emilie oh försökt plugga lite, gick väl sådär, men kom igång lite iaf. Som tur va :D

Imorrn äre återbesök för intrevju. Hoppas verkligen det går bra! Vill ha det här jobbet så jag är säker i sommar. Och kanske efter sommarn okså som vikarie vid behov. Hoppas hoppas. Ska ju träffa tjejerna då som man blir assistent åt om man får jobbet.
Återstår att se.
Ska åka till Nora för att besöka dem. Spännande. Håller mina egna tummar för att jag tjejerna ska få ett bra intryck av mig. Vill verkligen!
Är nervös och spänd, men ska vara mig själv så blir det nog bäst resultat.  

Tog en liten vårbild uppe i Bråten med ^^ På en stare. Blev nöjd med bilden faktiskt!




Kommentarer
Postat av: ia
DATUM: 2011-04-21      TID: 20:19:49     BLOGGADRESS: http://www.nattstad.se/Lillbus

Tjooo bruden :)



Min rosa ziperall i kom idag :))



Har du fått din än ?



Ha en bra påsk !!!!



Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback