Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-12  |  Tid: 22:05:02

Toppen underbar dag!



Fick några fjuttiga sms under morgonen med. Men nu har det varit tyst från människan!
Bara för att killar är snälla så betyder det inte att dom gillar en, sant.. Men jag vet ju att han gillar en sak iaf så d så.
Men skönt att det är slut med det hela... !!

Så man kan koncentrera sig på andra saker ^^
Mycket mer trevliga saker :D Me liiike!
I vår å sommar blire nog att röra sig neråt i Sverige. Det ska bli toppen!

Idag har jag jobbat på en förskola i Karlslund i Örebro.
Jätte mysig ^^ Och ska vara där imorrn med, och kanske eventuellt på torsdag också. Vi får se helt enkelt. Jag hoppas iaf på det bästa. Massa goa ungar och bra personal.

Imorrn blire även Engelska, det som jag missade för ett tag sen. Nåt med News som man ska skriva sammanfattning om sen... Blääsch.
Och så ska jag hämta meterial för en grej med som skall redovisas på torsdag.. Lär va rätt körd på den tyvärr känns det som.. Hur ska man få ihop ett "arbete" som skall vara i 10 min på en dag? Nee.. Kommer aldrig gå.
Haha!

jaja, jag hämtade Susanna efter jobbet och vi åkte till Karlskoga, hämtade upp Daniel och så körde jag in dom till Örebro igen.
Och så åkte vi å käkade lite mat också. Det va gott :D
Nu sitter jag här och kollar Big Brother!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback