Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-04-11  |  Tid: 22:03:30

Lugn dag.




Dagen idag har varit lugn.
Bakat muffins som jag skrev. har ingen bild på dom att visa tyvärr. Men de blev väldigt uppskattade iaf när jag fikade lite med Emilie.
Hon käkade 6 av 8 muffins, 2 åt jag. Så de blev väldigt poppis.
Ska baka muffins till nästa spelkväll vilket ja hoppas blir snart. Jag och Therese åkte ju tidigare igår för att jag körde henne till jobbet ^^
Va skönt att få prata lite med henne igen, som vi gjorde förr.

Ska jobba imorgon 7,30-16,30 på en fsk i Örebro ^^ Ser ja fram emot :) Kanske får fler dagar om hon jag ska va för är mer sjuk. Synd bara att jag inte kan jobba torsdag om det skulle behövas då med.. Men men, en dag i taget.
Får se hur det blir. Ska iaf bli skönt att få jobba ett långt pass så man tjänar ihop några koronor. Alla timmar är välkomna säger jag! :D
Hela nästa vecka kah jag ju jobba och det känns underbart toppen!

Nu äre BB och sen sängen ^^
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback